شما میتوانید سوال خود را از بین سوالات متداول لیست شده زیر پیدا کنید و اگر جواب سوال خود را در لیست نیافتید از منوی خدمات مشتریان توضیحات و قوانین علی بیک را مطالعه کرده و یا با شماره ۰۲۱-۲۲۷۹۴۹۲۵ تماس بگیرید.

 

پاسخ به سوالات متداول

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

کالای مد نظر خود را انتخاب و روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید .

از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

پس از افزودن کالای خود به سبد، روی گزینه مشاهده سبد خرید، یا ورود و ثبت سفارش کلیک نمایید .

پس از بررسی سایز، رنگ و قیمت، روی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید .

مکان و زمان تحویل سفارش خود را انتخاب کنید .

درصورتی که مایل به دریافت فاکتور هستید بله را انتخاب کرده سپس روی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید .

  • سفارشات تهران هم با پیک و هم پست پیشتاز قابل ارسال میباشد و سفارشات شهرستان فقط با پست پیشتاز ارسال می گردد.
  • هزینه ارسال سفارشات از طریق پیک موتوری (برای تهران) 50000 تومان محاسبه میشود.

چنانچه کد تخفیف و یا کارت هدیه دارید، میتوانید در قسمت های مشخص شده تایپ و ثبت کنید .

برای نهایی شدن خرید خود روی گزینه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید.

پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت "سفارشات من" می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

آیا می توان سفارش تلفنی ثبت کرد؟

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی در علی بیک وجود ندارد.

برای خرید از علی بیک، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله. قبل از خرید باید از طریق شماره موبایل یا ایمیل در علی بیک ثبت نام کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در سایت فروشگاه، سفارش یا مرسوله ای را که از ارسال آن منصرف شده اید را پیدا کرده و آنرا لغو نمایید.

سفارش من چطور و از چه راهی ارسال می شود؟

اگر شما در شهر تهران ،هستید ، سفارش شما با پیک موتوری ارسال میشود.

و اگر در شهری غیر ازتهران سکونت دارید سفارش شما با پست پیشتاز تحویل میشود.

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم ؟

بله . حداکثر تا 7 روز‏، با شرایط برگرداندن کالا در علی بیک در صورتی که کالا در شرایط اولیه باشد و استفاده نشده باشد میتوانید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید و آنرا مرجوع کنید.

 
کدام کالاها قابل بازگشت نیستند ؟

لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.

لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابلیت بازگشت ندارند.

زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان بازگشت سلیقه ای ندارند.

هزینه ارسال بازگرداندن کالا چطور محاسبه خواهد شد ؟

هزینه مرجوعی کالا در صورتی که دلیل مرجوعی سلیقه ای باشد به عهده خریدار و در غیر اینصورت توسط علی بیک پرداخت خواهد شد.

میتوانم مبلغ سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

پرداخت در هنگام تحویل کالا فقط مخصوص شهر تهران میباشد ودر صورتی که شما ساکن تهران هستید  میتوانید مبلغ سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید.